Sabtu, 1 Disember 2012

Harimau Malaya ke separuh akhir AFF 2012



Tahniah kepada pasukan Harimau Malaya kerana layak ke separuh akhir setelah berjaya menewaskan Indonesia dengan 2-0 pada perlawanan akhir peringkat kumpulan B kejohanan Piala AFF Suzuki di Stadium Nasional Bukit Jalil semalam. Gol pertama pasukan Malaysia dijaringkan pada minit ke-26 oleh Azammuddin Akil dari hantaran lintang Mahali Jasuli. Manakala gol kedua pula diperolehi pada minit ke-29 oleh Mahali Jasuli. So aku sangat berpuas hati. Bukan sebab Malaysia layak ke semifinal. Tapi sebab INDOG-NI-SIAL kalah. Angkuh melampau penyokong mereka. Dan inilah hadiah untuk anda.  Semoga penyokong mereka belajar menghormati. AFF 2010 dah kena. Sukan Sea pon dah kena. AFF 2012 pon kena lagi. Tak reti lagi ke? Hormati pihak lawan. Jangan pikir korang ramai, korang boleh wat perangai celaka. PAHAM?





Dan ini gambar terbaru aku dapat dari FB Anak-anak Negeri Sembilan. Idea yang bernas dari warga Malaysia. Tak puas gelak. Layan~!!

pagi tadi sey jumpo indon yang nobeh kobon omak sey... sey pakso mangso bergamba dongan memogang koteh bertulis 2-0... kok tak elaun makan sey potong... ini la gamba eh... yessss mesti banyak like ni sobab tak up ghombau... cumo up indon 2-0 yo-MAEL KOLIP-


INDONESIA ANJING DIBUNUH SAJA!!!

Tiada ulasan:

 

©2009 1..2..3..go!!Template ini diedit oleh Hasrizal Jefri