Selasa, 3 Ogos 2010

Akhirnya...

Assalamualaikum....
Hai nama saya hasrizal.. Hahahahahaha.. Seronoknye aku ari ni...
Da lame tak update blog ni.. Rase cam da takde sape2 bace da kot blog aku nih..
tapi takpe la... aku pon da gian nak menaip panjang² ni.. hehe

Semalam (3 ogos 2010) aku berjaya mendapatkan barang yang aku impikan.. Weeee~~~~
aku beli speedlight.. Hehehe.. Kalo korang nak tahu speedlight tu ape,sile google ek.. Hahahahaha...
Speedlight ni sbnarnye flash untuk camera aku tuh.. So, aku da ade new baby.. Hehehehe...

So skang ni aku da bole fokus untuk amik job wedding.. Weee.. Dah ramai da orang tanye aku psl wedding photography ni.. aku tolak sume job tu sbb aku tak ckup barang lagi.. Skang aku da bole terima job da.. Tapi masalah skang ialah masalah harga.. Adehhhh.. Aku tak biasa wat kerja pastu amik bayaran.. aku suke tlg orang je.. hehe... Kalo tak amik bayaran boleh tak ek? Hahahaha..

Haishhh.. Aku takleh taip panjang sangat neh.. Kerja kt opis aku pon blambak lagi aku kena siapkan.. Dateline sume dekat².. Ok kawan², babai....

Tiada ulasan:

 

©2009 1..2..3..go!!Template ini diedit oleh Hasrizal Jefri