Rabu, 22 September 2010

Cinta & Hasrizal

Hahahahaha.. Saye mulakan post ni dengan gelak yang agak besar..
Itu hanyalah lakonan semata mata.. Hakikatnya saye sudah tidak mampu untuk senyum apatah lagi untuk bergelak taw seperti dulu..
Majoriti followers saye dah tahu kisah cinta saye.. Tapi ade jugak yang tak tahu & tak amik tahu.. Serta yang taknak amik tahu..
Dan kepada yang taknak amik tahu tu silelah skip post yang ni.. Saye tidak paksa kamu untuk mengambil tahu pasal kisah saye..

Saye tak tahu cemane nak mulakan cerita ni.. Tapi yang penting saye nak semua followers saye tahu saye sangat sedih skang ni.. Start dari puasa ari tu, hidup saye tak pernah tenang.. Ade saje tajuk untuk saye & cinta hati bergadoh.. Ape punca pon saye tak tahu.. Kalau cinta hati saye ok, saye yang start gadoh.. Dan kalau saye tengah ok, die plak yang start.. Apekah itu rutin kami? Adehh.. saye pon tak tahu..

Ade orang cakap kami sudah tidak serasi.. Tapi takkan la dekat 2 taon kapel baru minggu ni nampak ketidak serasiannya.. Adekah pihak yang mengatakan itu ade niat tersembunyi disebalik pernyataan beliau? Itu saye tidak tahu..

Korang rase kami boleh selamatkan lagi ke ek? Adeh bosannye topik neh.. Dah la.. Tak reti la saye nak tulis ape.. Tak biasa sedih² ni.. Bye~

*Doakan kebahagiaan kami hingga ke akhir hayat*

2 ulasan:

mayana berkata...

Yana doa kan ja n cinta hati bhgia selamenya! Xnk r cedih2..

Hasrizal Jefri berkata...

tq yana.. :8)

 

©2009 1..2..3..go!!Template ini diedit oleh Hasrizal Jefri