Isnin, 12 Disember 2011

Disebalik Kejayaan Chelsea Menewaskan Mancis-Ster-Siti


Match ni aku tunggu walopon pagi2 aku kena g keje. Haha. Tapi memang berbaloi la. Rekod tanpa kalah Mancis-Ster-Siti hancur di Stamford Bridge. Aku bukan nk tulis laporan match pagi tadi.
Korang prasan tak ade seseorang kat blakang bench Chelsea semalam. Aku pon baru nampak je. Haha.
 


Agak2 orang Malaysia ke orang mane ek? Gaya tudung cam Malaysia. Haha. Yang aku bangga, tak kira kat mana budak tu berada, tudung tetap kat kepala. Memetik kata2 SukanStar yang bangang,
Gua respect la awek ni, pergi stamford bridge, London tuh. Tudung masih ada kat kepala! Orang Malaysia? Duduk entah ceruk kampung mana ntah, bila sampai Kuala Lumpur je, terus takde tudung atas kepala. Puiiih!

Tiada ulasan:

 

©2009 1..2..3..go!!Template ini diedit oleh Hasrizal Jefri