Ahad, 25 November 2012

Bonuslink

Tiba2 terdetik di hati aku nak login kat website bonuslink td. Niat dihati nak check point la. Sbb aku tengah bosan. Kena login bagai. Bile aku nak login, kena ada no account. Hampir setahun aku guna kad bonuslink ni. Tak pernah sampai surat apa2 pon. Aku pon call la service centre bonuslink utk dapatkan no account. Dalam perbualan tu, customer service tu cakap kat aku nama aku takde dalam rekod lagi. So kena la register. Pastu dia tanya aku kat mana dapat kad tu. Aku cakapla kat shell. Pastu bole plak die cakap jgn amik kat shell. Dorang tak register pon. Hurmm. Maksudnya form yang aku isi tu die buang atau die makan la kot. Celaka punye orang. Aku register kat shell bentong. Tu kali kedua aku register sebab 1st kad aku dah hilang. 1st kad aku tu aku register kat shell bandar baru ampang. Yang tu pon xde dalam rekod jugak. Memang tak guna la orang tu. Tah2 selama ni memang die takkan register kot. Aku tengok 80% dari cashier kt mana2 shell mesti akan swap kad mereka sendiri. Sepanjang aku kerja kat petronas dulu pon macam tu jugak. Untung dorang. Kenapa takde tindakan undang2 ek? Sampai bila dorang nak buat keje mcm tu ek? Dorang diamanahkan untuk swap kad customer, tapi dorang kencing. Tah ape2 je. Semoga orang2 yang tak amanah tu akan sedar kelak. Phuiii untuk anda!!!

DON'T TRUST ANYBODY!!!!


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Like Our Facebook Page:
https://www.facebook.com/pages/wnr-collection/199652276771017

Tiada ulasan:

 

©2009 1..2..3..go!!Template ini diedit oleh Hasrizal Jefri