Rabu, 10 Mac 2010

Arghhh...

arghhhh....
lamenya aku tak update blog ni...
bukan malas tapi aku banyak sangat kerja nak kena buat...
balik keje pon bukan ade mase nak on9...

arghhhh....
kerja yang sangat² seronok...
aku suke kerja kat sini...
tapi sampai bila? hahaha...
sampai tua? tak kot...
aku kerja sini untuk pengalaman je...
cari pengalaman banyak² pastu cari kerja laen... haha
semalam da ade orang call suh aku datang interview...
kerja pon boleh tahan... yang aku mintak...
tapi aku terpaksa tolak tawaran tu...
tunggu nanti tahun depan kot... hahaha

arghhhh...
mane duit gaji aku? hahaha...
ape yang aku da buat ngn duit gaji?
setakat ni takde lagi barang yang mahal...
aku nak DSLR, jeans baru ngn lesen kete...
bile aku dapat sume tu?
haiiyaaa... aku kena jimat cermat skang...

arghhhh....
taktaw nak tulis ape da..
byee~

Tiada ulasan:

 

©2009 1..2..3..go!!Template ini diedit oleh Hasrizal Jefri