Rabu, 31 Mac 2010

Yeahh.. Aku suke April!!!

Kepada sape2 yang kenal aku mase kat skolah dulu,dorang tahu kenapa aku suke April.. Hahahaha... Kepada Adli ngn Amin tu,harap jaga2 la ek.. Takot2 nantoi korang kena April Fool ngan aku.. Hahahaha... Tapi April tahun ni bukan macam April tahun lepas2 la... Hahahahaha.. Aku sangat tak sabar nak masok bulan April... Sebab? Ari 1st April tu da menjanjikan kebahagiaan buat aku.. Cam biasa la.. Awal bulan mesti la dapat GAJI.. Mesti la aku suke.. Hahahaha.. Lagi satu yang aku suke pasal April 2010 ni sebab aku akan dapat ape yang aku impikan selama ni.. Hahahaha... Sukenyeee.. Rase cam nk gelak sampai esok je... Oh Canon EOS 450D... Aku sangat merindui kamu... Mari kemari sayangku.. Jangan kau pergi jauh dari ku.. Yeeehaaaa!!! Dapat je camera tu, aktiviti aku akan berubah sedikit demi sedikit... Ape yang akan brubah? Haaa.. tu jangan tanye... Hahahaha... Aku da start berkawan ngan geng2 fotografi laen da.. Belom beli camera lagi, dorang dah ajak aku outing... Tu yang aku nanti2kan.. Hahahahaha.. Harap2 aktiviti aku je la yang brubah... Jangan plak lifestyle sume brubah.. Hahahaha... Jangan r plak cintaku brubah.. Aku taknak!!!! Hahahahaha....

Tiada ulasan:

 

©2009 1..2..3..go!!Template ini diedit oleh Hasrizal Jefri