Khamis, 13 Mei 2010

adik kakak abang tuan puan.. sumbangan ikhlas (>.<)

saye memerlukan sumbangan ikhlas dari anda2 semua..
sumbangan dalam bentuk wang ringgit.. hahaha
saye memerlukan sumbangan anda untuk menampung pembelanjaan saye untuk menghapuskan mat bangla yang melepak di kawasan rumah saye..
saye nak beli sniper yang paling best di dunia nih.. sebab tu la saye perlukan sumbangan dari korang2 sume.. hehehe... kalo saye dapat sniper,saye nk shoot sume2 bangla yg lepak area umah saye neh.. korang xnampak ape yg saye nampak.. sangat2 tertekan.. anda tahu? tertekan.. hahaha
tiap2 ari ahad,dorang akan lepak secara berkumpulan.. kalo lepak kt tmpat menarik tu aku tak kesah la.. lepak tepi longkang,kt devider,kt tangga.. dah la longkang tu busuk.. pastu ade plak bangla,lagi la busuk kt situ.. dorang takde wat pape pon ngn aku sebenarnya.. tapi aku rase nak shoot sume bangla.. taktaw kenapa aku anti-bangla.. hahaha.. dapat shoot bangla cam aku dapat suatu kepuasan yang tak terhingga.. perghhh,seronoknyee..
nanti kalo ade mase,aku tangkap gmbr dorang tgh lepak ek.. hahaha.. takde pape nk tulis da.. babai~

Tiada ulasan:

 

©2009 1..2..3..go!!Template ini diedit oleh Hasrizal Jefri