Selasa, 1 Jun 2010

Maka.. Dengan Ini Saya....

membuat blog baru untuk fotografi..
hahahaha.. motif? saje suke2.. kot2 bole menjana income melalui camera kan..
sape tahu.. hahaha.. buat masa ni blog tu takde ape2 lagi.. tunggu 1st job aku r 14 jun nih..
job? eh,bukan job la.. prektis je.. hahaha.. aku dgn sukarelanya menawarkan diri untuk jadi 2nd photographer utk wedding kawan aku.. bole la aku slow2 menimba ilmu kan.. pastu bulan 7 insyaallah aku akan buat 1st job untuk outdoor photoshoot..
taktaw la ape akan jadi.. hahahaha.. aku yakin!! ye.. sangat yakin.. emm.. tah la yakin ke tak.. hahahaha
buat mase ni dah ade incoming wedding da.. tunggu aku improve skill ngn aku tambah perkakas perang aku je..
aku tengah kumpul duit untuk beli perkakasan perang aku.. ade 3 barang lagi aku nak beli..
ni link blog baru aku tu.. stakat ni blog kosong je la.. hahahaha...
www.wnr-photo.blogspot.com

3 ulasan:

alahai yana berkata...

nnt ja jd fotgrafer wed yana ye.. ;P

Hasrizal Jefri berkata...

insyaallah.. jodoh dah ade? hahaha

alahai yana berkata...

zzzzzzzzzzzzzz [tido]

 

©2009 1..2..3..go!!Template ini diedit oleh Hasrizal Jefri