Ahad, 9 Januari 2011

Anugerah Juara Lagu 25 (AJL 25)

 

Tahniah kepada Ana Raffali sebab da menang Anugerah Juara Lagu ke-25 tadi. Lagu yang menang tadi ialah lagu Tolong Ingatkan Aku. Dengar² cite lagu tu dicipta untuk arwah kakak die. Tak taw la plak betol ke tak. Aku tak sempat nak wat research. Hehe. Mula² tadi aku ingatkan Yuna yang menang. Sebab aku minat Yuna. Hehe. Walau ape pon, Yuna tetap terbaek. Adat pertandingan r kan. Menang kalah tu tak boleh dielakkan. Haha. Ni ade video yang aku cari sebelum Ana Raffali menjadi artis. Hehe. Layan~




Lepas tengok Anugerah Juara Lagu ke-25 tadi, baru aku tahu yang si Ana Raffali ni artis Youtube cam Marie Digby. Hehe. Aku pon takde la tahu sangat pasal Marie Digby ni. Tapi slalu la jgk layan lagu die kat Youtube neh. Best jgk la kadang². Hehe.




Korang kenal tak Marie Digby? Kat bawah ni ade serba sedikit video yang aku sempat cari. Hehe. Layan yang ni plak ek. Ngeh3~



2 ulasan:

mrsfaiz berkata...

ja,,knpe xde entry sal jgn susahkan ak ana rafali tuu?

Hasrizal Jefri berkata...

hahaha.. delete doh.. sorry~

 

©2009 1..2..3..go!!Template ini diedit oleh Hasrizal Jefri