Ahad, 6 November 2011

Saya Suke Tempat Kerja Saya!


Buat pertama kalinya aku post kt blog pasal tempat keje aku. Hahahahaha. Bukan ape. Aku suke kaler ijau. Environment tmpt keje aku pon hijau jgk. Sejuk mate memandang. Rase cam nk tido kt opis je. Hahahahah.
Tambah cerita sket, aku baru start keje kat Zoo Negara 24 Oktober aritu as Web Designer/Graphic Designer. Sebab aku tuka keje? Hhahaha. Biarlah rahsia. Ramai kawan2 aku macam pelik je bile aku cakap aku keje kat zoo negara. Hahahahha. Kenape? Zoo Negara tempat utk haiwan je ke? Orang xde? Hahahahahah. Zaman skang ni sume company ade IT department masing2. So tak hairan lah kalo aku keje kat Zoo Negara ke mane2 ke. Hahahahaha. Kalo zaman 90-an dulu memang IT punye sektor macam susah nak dapat keje. Tak hairanlah graduan dari bidang IT menganggur 2 3 taon dan akhirnya keje lain dari bidang dia.
Haishhh. Panjang plak aku membebel. Asalnye nk tunjuk environment tmpt keje aku je. Hahahahaha. Babai. Selamat ari isnin :)

2 ulasan:

hawiz berkata...

ohh..graphix designer eh?..hihi

Hasrizal Jefri berkata...

yup.. graphic bese2 je.. taraf budak2. haha

 

©2009 1..2..3..go!!Template ini diedit oleh Hasrizal Jefri