Rabu, 28 April 2010

Peace

nak update blog ni pon da cam malas je.. tapi aku rajinkan diri aku neh.. makin lame cam makin terok je kt chatbox aku tuh.. adoyaiii.. tolong la kite jgn bermusuhan ngn sape².. musuh zero,barulah hero.. hahaha.. mengarot je aku neh..

kepada yana dan ese,
kenapa korang gado kt chatbox tu? apekah punca utama? jeles? serabut? semak? apekah sume tu? tolong la ek.. aku taknak bekap sape².. aku tak suke gado.. aku tak suke kawan² aku gado.. aku tak suke sume tu.. tolong ek.. tak kesah la korang nk bermaaf maafan ke ape ke,aku tak kesah.. yang penting jgn gado kt chatbox aku tu.. tapi seelok eloknya berbaek2 la kan.. aku tak suke kawan² aku gado... gado plak sebab kecik yang tah dari mane puncanya.. kalo korang berbaek²,aku blanje korang makan.. nak? hahaha.. habuan yg susah untuk aku tawarkan.. demi sebuah persahabatan.. ceee~

peace,takmo gado2 k..
sejahteralah kamu kawan²ku sekalian..

6 ulasan:

norliyana athirah berkata...

HAHAHH...
kesiannn jaa...
wieeee
peace 4ver,,

alahai yana berkata...

xde..die mmg xpuas ati ngn yana..kalo prasan, kt facebook pn mne ade yana, kt ctu la die asik nk kondem...seyes..yana ase xde dosa pon ngn die..n mulut die mmg xleh blah r..org cmtu nk bwt baek???sory r ja..seyes, org kalo xleh nk hormat kite, kite xyah hormat org cmtu... tol x nyet.. nway, ja sowi bwt SEMAK kt blog ja neh..

Hasrizal Jefri berkata...

tah la yana.. yana x paham lagi kot ngn esan tu.. pangai die mmg camtu.. orang yg rapat ngn die baru taw die tu camne.. ja bukan nk bekap die.. tapi tu la hakikatnya.. ja knal die... kitorang laki ni laen taw.. cakap ikot sedap mulut je.. cakap r pape pon ngn ja.. ja x reti nk terasa.. sori r... tapi kalo kena ngn ja balik pastu nak terasa plak.. mmg dapat r bnda laen plak.. hahahaha.. abaikan je la ek..

scionVIIforever berkata...

hahah.. kawe nk suko pn ado.. xtaw la ja.. mu serabut ko ja baco aku duk baloh tuh.. pade doh muko mung.. aku oyak doh mu xkan bahagia seumur hidup..

MAI'demoiselle. berkata...

hahah ese ese...ko memang klaka. adoi adoi ~

scionVIIforever berkata...

kau usah kau terangkan, ku tahu.. potret wajahmu di setiap penjuru..

 

©2009 1..2..3..go!!Template ini diedit oleh Hasrizal Jefri