Khamis, 8 April 2010

Taf? Skeping? Boncet? Gemok?

Haaa.. korang tengok la nanti.. hahahaha.. dengan berlagaknya aku nk cite kt korang aku g usha tempat gym tadi.. hahahaha.. bukan nak blagak aku g usha gym tu.. aku nak bgtahu korang aku nak masok gym.. nak jadi ahli.. hahahaha.. aku pon tak caye ape aku nak buat neh.. da lame nak masok gym tapi takde geng.. skang aku da ade geng... officemate aku... hahaha... tak sabanye nak jadi taf guy... hahahaha... motif g gym sbb nak jaga badan je.. bukan nk jadi besa cam hulk hogan tu.. xmaw r aku jadi camtu.. stakat badan sehat pon da wat aku bahagia da.. hahaha.. ade sape2 nk join tak? kt ampang waterfront.. RM70 sbulan.. tempat takde la besa sgt tapi banyak barang r dalam tu.. sape2 nak join,bgtahu aku.. hahaha

8 ulasan:

alahai yana berkata...

yana2... tp jaoh la ampang... ngeeee..takat ni yana mmpu sit up + skipping je.. nk jg bdn + kchtn gak.. peace

Hasrizal Jefri berkata...

alaa.. xde la jaoh mane pon ampang tu.. dari shalam baru 30 minit je.. hahaha.. mase kat jengka dulu ja slalu skiping.. tapi skang ni cam susah sket sbb umah sempit.. pastu serabot ngn kuceng2.. kalo yana nk join,jom r.. lagi ramai lagi bagos...

alahai yana berkata...

seyes nk join ja..tp jln nk g ampang cmne?? lg 1 skang kn nk final..ssh ckit la..pas final blh la join..tp seyes berminat..yana nk bwt cm bigest loser tu..huhuhu dorg g gym smpi kurus kn..huhu pastu mknan pn kne jga gak..mne leh mkn minyk2,lemak2..huhu
sebuln rm70, blh dtg byk2 kali eh??

Hasrizal Jefri berkata...

ja baru g tanye mggu lepas.. kalo nak jadi member,registration tu kna byr RM150 then Rm70 sebulan.. ikot suka nak datang ari2 ke.. dari pkol 7 pagi smpai 12 mlm.. kalo jadi member,ade instructor.. kalo x jadi member,rm7 sehari.. maen la bape jam yang yana mampu.. tapi xde instructor la.. jalan g ampang dari mane? shalam? senang je.. masok kesas stret smpai ampang point.. gitu je.. hahaha

alahai yana berkata...

laaa dkt ampang point ke?? wah wah wah..mcm best je bunyi nye..time cuti sem ni cdap gak g gym kn..dr dok umh bsr kn bdn..huhuhu ky gym tu xde kje kosong ke??lalalala
leh kje smbil xcercise..lalala..sauna xde ke kt ctu?? ja dah join lom??

Hasrizal Jefri berkata...

dekat r jgk ngn ampang point.. sauna xde la plak situ.. tmpt fitness je.. huhu.. ja x join lagi.. igt nk join bulan depan.. xpon g byr ari2 je.. sbb ja bkn nye g ari2.. huhu.. kalo nk join,btaw je r ek.. haha

alahai yana berkata...

haaa nnt yana bgtao tao..actly mmg yana da lme nk g gym ni..dpt lari...men beskal pn jd r..tp xde geng..kt uitm ni de gak gym..tp full laa..malo ah nk g kn..huhuhu

Shah berkata...

Latest info... pendaftaran RM 50... bulan RM 70.. bleh dapat RM 60 tp kena gi register minimum 4 orang plaks...

 

©2009 1..2..3..go!!Template ini diedit oleh Hasrizal Jefri