Sabtu, 13 Ogos 2011

Chelsea Chelsea!!

Weewiiitt!!
Boleh tahan jugak jersi baru Chelsea neh. Ni jersi ke-3 The Blues. 1st jersi cam biasa r. Kaler mesti biru. Nanti aku rasa nak beli yang putih ni plak. Baru nampak bergaya. Haha. Tapi risau jugak takot kotor2. Aku ni kn comot. Haha

Tak sabar aku nak tengok match pertama Chelsea malam esok. Berdasarkan perlawanan pertama team lain, nampak macam kureng je. Liverpool seri 1-1. Arsenal seri 0-0. Haishhh. Yang menang bergaya, Bolton je. Menang 4-0. Boleh tahan jgk Bolton neh. Haha. Match antara Tottenham ngn Evertos ditunda. Tak taw ape sebab. Mungkin sebab rusuhan kot. Haha. Aku maen teka je tu. Korang jgn percaya 100% plak. Haha.


*amacam template baru aku? Nampak bergaya x? Ahaha. Aku tengok template ridhuantee punye blog. Pastu nampak cam bergaya je. Simple. Ala2 wordpress. Haha.



Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone - Celcom Mobile.

Tiada ulasan:

 

©2009 1..2..3..go!!Template ini diedit oleh Hasrizal Jefri