Jumaat, 5 Ogos 2011

Hepi Besday To Me!!


Hepi besday to me!!
Hepi besday to me!!
Hepi besday to Jajan!!
Hepi besday to me!!
(Clap clap clap)

Hahahaha. Saat yg aku nanti selama ni dah muncul. Eksperimen aku sudah menampakkan hasil. Takde sorang pon yang post kt wall FB aku. Haha. Terbukti kalo takde FB, takde sape yg ingatkan kita. Takde sape yang ambik tahu pasal kita. Ahaha. Aku tak rase terkilan lansung sebab sume ni mmg aku rancang. Haha.

Niat bukan nak ape pon sebenarnya. Aku takkan dendam la ngn kawan2 sume. Jangan risau. Besday sape2 yang aku rase nak wish, aku akan wish. Tak kira kt wall sape2 pon. Hahahaha. Tak gitu Kak Chik ngn Fiza? (Kotye dorang bace blog aku) haha.

Lagi 1, korang ingat tak tarikh lahir parent korang? Kalo tak ingat, memang bole hempuk ngn kasot la kot. Haha. Korang ingat tarikh lahir adik bradik korang? BF/GF korang? BFF korang? Kalo takde FB, korang ingat tak? Insyaallah tak kn? Hahahaha. Bukan nak bangga, tapi kenyataan. Haha. No IC parent ngn adik bradik aku pon aku ingat taw. Sebab aku sayang dorang. Haha. Sape2 yang aku ingat tarikh lahir die, maksudnya aku TAKNAK korang hilang dari aku.

TQ


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone - Celcom Mobile.

3 ulasan:

trulyme berkata...

eh...besday ja ke???epy2 belated bufday...semoga sempena bufday lam bln ramadhan nie...mkn bertambah2 la amalan2 n sentaisa dlm keberkatan yer...amin...selamat berpuasa..("_")

Hasrizal Jefri berkata...

tq :)

anumuchan berkata...

Salam ramadhan dan selamat berpuasa.

Sudi2 la singgah baca entri terbaru saya di frommetoyou :)

 

©2009 1..2..3..go!!Template ini diedit oleh Hasrizal Jefri