Isnin, 9 Januari 2012

Gay Tak Salah!

Gay tak salah kepala hangguk kau!! Phuii!! Benci gile orang2 gay. Tak boleh benci? Manusia biasa? Memey r!! Tapi kenape die jadi camtu? Hahaha. Benci tetap benci. Jumpe aku langgar. Boleh?




Boleh plak si GAY ni msg aku kt fb. Phuii! Terkejot aku. Ko ingat aku ni jenis macam kau jugak ke? Kalo nk jadi GAY ke, jadi BABI ke, mohon jangan lalu depan aku la. Aku tak suke tengok jenis2 gitu. MIntak jauh la keluarga aku, kawan2 aku jadi macam ni.

Tapi kat Tanah-Melayu ni ade ke akta ape2 yang boleh jatuhkan hukuman kepada GAY? Boleh ke pihak berkuasa tangkap orang macam ni? Aku tak tahu sangat pasal undang2 Tanah-Melayu. Sebab undang2 negara ni berubah mengikut musim. Hahahahaha. Taim dekat2 PRU, undang2 jadi lain. Pastu tukar plak. Opsss, terpolitik plak. Mohon maaf kepada yang berkenaan. Ade ke sape2 YB yang sebutkan isu ni dalam parlimen? Rase macam penah dengar tapi kat mane ek? Lupe plak.

Tiada ulasan:

 

©2009 1..2..3..go!!Template ini diedit oleh Hasrizal Jefri