Ahad, 8 Januari 2012

PERHIMPUNAN 901 - 9 Januari 2012

Gambar2 sekitar perhimpunan 901. Sume gambar ni aku amik dari FB Polis Diraja Malaysia. Saje nak update pasal 901 yang kecoh skang. Jalan nak masok DUKE jem teruk pagi tadi. Tak taw la jem sbb ape. Sebelom ni takde plak jem camtu. Hahahaha. Nasib baik aku tak sangkut. Heheheh. 



OP Aman @ 0807 hrs



Gelagat peserta perhimpunan 901.



Peserta pakai topeng DSAI. Boleh tahan dorang neh. Hahaha




Pau Gong pon ade skali. Hahaha. Justice Pao atau Hakim Bao atau Bai Dai.





Ketibaan DSAI. Korang cari la ek. Aku nampak yg pakai topeng je. Hahahaha.


Ade video skali kat FB PDRM aku jumpe. Ape salahnya aku masok skali dalam entry aku ni kan. Takde la bosan sangat. Hahahahhaa. Korang boleh tengok la cemane dorang2 kat sane tu. Ikot syarat2 ke tak. Boleh pikir sendiri r kan. 













*Agak2 dorang sume ni keje ke tak ek? Ade sape2 bagi elaun ke utk perhimpunan ni? Hahahahaha. Untungla korang kat sane tu. Tak keje pon boleh idup. Nanti boleh tukar keadilan yg korang dapat nanti tu dengan nasik. Bole bagi anak2 makan. Hahahahaha. Peace yawww!!!


Tiada ulasan:

 

©2009 1..2..3..go!!Template ini diedit oleh Hasrizal Jefri