Rabu, 18 Januari 2012

Perlu ke buat popup kat blog?

Serious! Aku agak menyampah ngn sesetengah blog/website yang jenis paksa2 orang like fanpage FB die. Adoiiyaiiipun. Kalo dah btol2 femes/fofuler/ramai follower, perlu ke nak paksa2 gitu? Kalo tak like, kena tunggu abeh popup tu dulu. Kalo 10 saat, 15 saat takpe lagi. Yang aku wat entry ni sebab aku kena tunggu 80saat. Adoiii. Printscreen, pastu tutup je blog tu. Hanjing. Elok2 nak share info ngn orang, dapat maki2 plak kan. Nasib la ko! Hahahahaha. Aku malas la nk bagi link die kat sini. Nanti ramai plak yang pegi bukak blog die, pastu maki2 die plak. Hahahha. Kesian die. Ade tak sape2 yang boleh atasi masalah ni? 

Entry ni bukan untuk maki2, aku cuma nak bagitahu je. Agak menjengkelkan jugak la kalo ade blog yg macam ni. Mohon sape2 yang terlibat tu jgn la terkecik ati. Peace yaww!!!

Tiada ulasan:

 

©2009 1..2..3..go!!Template ini diedit oleh Hasrizal Jefri