Selasa, 28 Februari 2012

Pakej Fotografi Dari UKTRM (Ultras Kelantan The Red Mania)

Dengan rasa tanggungjawab, aku rase macam nak berbakti ngn UKTRM ni. Hahahaha. Walopon tak seberapa, aku try la nak berjasa jugak. Nak bagi sumbangan berbentuk wang, tak berapa mampu. Sikit2 tu boleh la. Hahaha.

Korang taw tak UKTRM ni? UKTRM ni ringkasan bagi Ultras Kelantan The Red Mania. Kumpulan penyokong pasukang The Red Warrior yang tidak mengharapakan sebarang subsidi dari mana2 pihak. Semuanya dari poket mereka sendiri. Mereka kumpulan penyokong yang menyokong pasukan KELATE sepanjang masa tidak kira kalah atau menang. Terbaekk!! Kalo korang nak tahu lebih lanjut, sila tengok sendiri kat blog UKTRM.


Ni logo rasmi UKTRM Enterprise. Mereka menyediakan macam-macam jenis perkhidmatan. Antaranya ialah pakej fotografi. Rasa macam rugi je aku dah jual camera aku. Dulu aku takde geng nk blaja wedding photography. Skarang ni baru muncul geng2 yang buat wedding photography. Sedih pon ade jugak sket2. Hahahah. Kat sini aku nk wat promo sket utk UKTRM Enterprise. Hehehehe.

ABADIKAN SAAT MANIS PERKAHWINAN ANDA BERSAMA KAMI. DENGAN PAKEJ -PAKEJ TERMURAH. DIPASARAN, KAMI AKAN MEMASTIKAN SAAT MANIS ANDA DIRAKAM DENGAN PENUH MOMENTO. UNTUK KETERANGAN LANJUT ANDA BOLEH HUBUNGI KAMI DI (011-15556577) ATAU EMEL TERUS KE ALAMAT EMEL RASMI KAMI DI (uktrm.etp@gmail.com). PASTI ANDA AKAN BERPUASHATI DENGAN SERVIS KAMI.INSYALLAH.

Pakej ade kat bawah ni sebagai rujukan korang. Check it out! Hehehehe.

Tiada ulasan:

 

©2009 1..2..3..go!!Template ini diedit oleh Hasrizal Jefri