Rabu, 11 April 2012

Nerd? Forever Alone?

Betol ke orang yg potpet2 kat FB luah itu xpuas ati la, org tu blagak baik la, pakai tudung mulut jahat la, rampas bf/gf la, pumpang pumpang itu ini adalah orang yg takde kawan yg sudi mendengar luahan mereka? Sebab tu la die tulis panjang2 wat luahan hati kt FB. Mungkin dorang tak tahu lagi budaya orang Yahudi yang buat luahan kt dinding (wall). Haha. Adekah mereka keyboard warrior yg brani dlm FB? Kt FB cakap macam2. Bile depan2 muke baik je. Kentut pon tak bunyi. Sedarkah anda prangai camtu lagi teruk dari rampas bf/gf org? Itu adalah hipokrit. Haha. Entah la. Aku pon tak taw nak cakap cemane. Aku taip panjang2 ni bukan nak wat luahan hati atau ketidakpuas hatian aku terhadap golongan macam ni. Ini hanyalah soalan2 bangang dari insan yang kacak je. Hahahahaha. Mohon jangan dengki sbb aku puji diri aku sendiri. Time kaseh. Haha.

Last skali, kalo anda rasa tak puas ati ngn entry ni, sila tinggalkan komen kat sini ataupon emel kat saya. Make sure subject emel anda ialah "LU SAPE WA MAU GOYANG". Haha. Mane nak cari emel? Lu google la sendiri. Malas nk letak emel sini takot nanti kena spam. Abeh jahanam! Haha. Kalo tak jumpe emel, cari FB aku. PM ek. Tapi aku rase macam semua puas ati je. Kalo ade pon, mesti golongan yg hati tisu / taik cair / budak hingusan je kot. Haha. Peace! :)


Like Our Facebook Page:
https://www.facebook.com/pages/wnr-collection/199652276771017

Tiada ulasan:

 

©2009 1..2..3..go!!Template ini diedit oleh Hasrizal Jefri