Selasa, 1 Februari 2011

Tabung Nuffnang

Hahahaha. Mula² aku nak gelak dulu baru aku boleh taip. Hahahaha. Aku rase cam sangat teruja sebab Nuffnang aku da membuahkan hasil. Hahahahaha. Aku tahu la korang da dapat ratos² da dari Nuffnang. Tu aku tak kesah. Hahahaha. Yang penting, aku dapat jugak walopon sket. Hahahahaha. Rase cam  nak melompat r plak. Masa mula² pasang iklan Nuffnang ni aku cam tak brape caye sangat. Ye ke bole dapat duit? Cemane nk dapatkan traffic banyak? Google punye Google, ade cara rupanya nak dapatkan traffic yang lebat. Hahaha. Antaranya ialah rajin² la ber BLOGWALKING. Jalan² blog orang dan tinggalkan kesan kat shoutbox / chatbox dorang. Hehe. Yang aku tak brape berkenan, masih ramai lagi orang yang takde shoutbox / chatbox kat blog dorang. Susah la aku nak tinggalkan kesan. Hahahaha. Tu cara yang mudah.

Cara lagi satu, SEO ape tah. Aku pon tak try lagi. Takde mase nak blaja benda tu lagi. Nanti kalo ade mase, aku blaja jugak. Hehe. Yang paling penting, topik yang korang nk tulis dalam blog tu mestilah yang terkini. Bukan berita basi. Hahaha. Sebab berita terkini ni ramai yang mencari. Contohnya, masa Piala Suzuki AFF 2010 ari tu, aku wat post pasal Indon kalah ape tah. Tak taw plak aku antara yang pantas update blog. Bongok² je traffic blog aku cecah 200 orang sehari. Tak pernah lagi kot. Hahahaha. Yang datang plak dari Indonesia la, Russia la, Madras pon ade. Hahahaha. Ni aku ade printscreen account Nuffnang aku untuk buktikan kat korang. Hahahaha.


Laaa. Baru RM8.25 rupenye. Hahahaha. Selak sangat ko ni Ja. Hahahahaha. Takpe la kan. Bukan jumlah yang aku nak bagitaw sebenarnya. Yang aku nak bagitaw, blog aku ade pembaca. Hahahahaha. Babai.

10 ulasan:

mira_nas berkata...

huhu.. ok la tu.. takpe teruskan usaha lagi.. berblog bukan semata baut duit je.. kalau macam tu semua orang pakat tak payah kerja la

Hasrizal Jefri berkata...

tu la.. tujuan utama bkn nk cari duit.. tapi kalo ade yang nak bagi duit, ape salahnye berusaha kan.. huhu

Amirah Norliyana berkata...

betul2.
ape salahnye bg sket dwet kat aku.
dapat yg 25sen tu pon jadi laa...
hahaa

mrsfaiz berkata...

hahaha nak wt jgak seroo tp xreti konsep,,ganah jaa buleh 8yaa,,

trulyme berkata...

mira...yg 25sen 2 ko cam perli ak jek...hehehe...

ja..ok r 2 dpt rm8 lebey..wani br 25 sen...xbpe nak ajin berblogwalking n tgl kan kesan..pas nie kn mrjin kan diri la...

Hasrizal Jefri berkata...

mira : nak 25 sen bole.. nnt bagi alamat ek.. nak bagi cheque.. hahaha

yasmien : bare buleh blaja min.. nok xse jah.. hahaha

wani : kena rajin2 la kalu nk duit byk gak.. hahaha..

Siti Hajar Masri berkata...

x pe..slow2..yg penting rajin..lgpun sikit2 lama2 jadi bukitkan..

Hasrizal Jefri berkata...

yup.. slow² kan.. time kaseh :)

atien berkata...

wah ! tahnial laa wat awak .. atien pon sme cm awk .. slow2 jerr dlu ..he3

Hasrizal Jefri berkata...

time kaseh.. same2 kite collect dari nuffnang.. hahaha

 

©2009 1..2..3..go!!Template ini diedit oleh Hasrizal Jefri