Rabu, 2 Februari 2011

Danbo untuk dijual!!

Hahahaha. Post ni ialah sambungan post aku pasal Danbo ari tu. Setelah aku bekerjasama ngn Encik Google, Danbo ni ade jual kt ebay je. Kat Mudah, Lelong dan lain tempat memang takde. So as a conclusion, kena beli ngn Ebay jugak. Hahaha.



Mula2 aku cari tu, tak bajet la Si Danbo ni mahal. Tup2 tengok kat Ebay, mak aihhh.. Kemaen mahal budak kotak neh. Hahaha. Tapi sebab kiut, aku nekad nak simpan duit utk beli si Danbo neh. Tak dapat 2, dapat 1 yang besar pon jadi la. Sebab Danbo ni ade jual yang anak ngn bapak. Hahahaha. (Suke2 ati aku je cakap anak ngn bapak kan.) Harga Si Danbo cam dalam gambar atas tu USD55.55 bersamaan RM 177.07 tak termasuk kos penghantaran. Adehh. Ni ade aku bagi link list2 harga Si Danbo yang kiut ni kat Ebay. Korang klik la sini ek. Kalo betol2 nak beli, korang bole survey lagi kat Ebay. Cari yang paling murah dan terbaek. Aku dah tak larat nak mencari da. Tapi kalo korang jumpe yang murah dan berkualiti, jangan lupe bagitaw aku plak. Hehe.



6 ulasan:

AinChew berkata...

mahal giler

Unknown berkata...

xyah ssah beli jajan..qilah leh jd danbo gok..

Azghen berkata...

bole tahan mahal jg yer. kena menabung sket2 dulu neh...hehehe!!

Hasrizal Jefri berkata...

taw xpe.. kat malaysia memang takde kot.. da puas cari.. sume stock lua negara je.. tapi kalo rajin, bole wat sendiri.. tapi x sehebat yang betol la.. ade template die..

qilah : qilah mano bleh jadi danbo.. qilah kena jadi jebon.. hahaha

Nizam berkata...

paling murah rm130..but yang anak ..ngeeee

iman berkata...

aku ad jual danbo.. 8 cm.. RM100, tapi belum termasuk postage la.. tapi kena order dulu la.. dapat dalam 2 minggu.. kalau nak konteks aku 0139888754

 

©2009 1..2..3..go!!Template ini diedit oleh Hasrizal Jefri