Sabtu, 18 Jun 2011

Haaaambikkk!!!!

Haaa.. Akhirnya berjaya jugak aku tuka template neh. Hahaha.
Sebelom ni kenapa aku tak terlintas dalam fikiran aku. Dah susah nk setting gune GUI, edit la gune coding. Hahahaha. Aku baru jumpe solutionnya. Tapi sebab aku da benci nga tempalte before neh, aku tukar jugak template. pastu siap edit2 lagi. Hahaha. Sori la sape2 yang buat template neh. Aku da edit macam2 da. Hahahaha. Tapi aku tak remove ko punye name. (baek tak aku?) Hahahahaha.

Aku dah tak taw nk tulis ape da. Hahahaha. Jom kite layan Maharaja Lawak minggu ke-12 neh. Kompom pecah perot!!


2 ulasan:

Unknown berkata...

comey weyh blog dio.... :)

Hasrizal Jefri berkata...

hahaha.. gelar ko? xsiap lagi nih.. tggu la nati siap~

 

©2009 1..2..3..go!!Template ini diedit oleh Hasrizal Jefri