Sabtu, 18 Jun 2011

KL Gangster!!


Assalamualaikum sume!!
Tibe2 aku rase rajin nak update blog malam neh. Hahahaha. Aku baru balik dari tengok wayang. Nak taw cite ape aku tengok? Haaa. Kompom la korang da tahu kan. Da title pon KL Gangster da. Hahahaha. Ape daaaa. Malam ni kali ke-2 aku tengok cite neh. Memang terbaek r. Rase cam nak g tengok lagi esok ngn luse. Pastu tunggu dlm astro first plak. Hahahaha. Memang aku da gile cite tu r. Sebab cite tu memang cite samseng malaysia yang terbaek penah aku tengok. Memang patot la kutipan utk 1st day boleh cecah 1.5 juta.

Pada korang yang belom ade mse nak tengok cite neh, aku nak share2 sket. Tapi aku rase memang takde orang yg tak tengok kot. Hahah. Cite ni mengisahkan pasal Malek (lakonan Aaron Aziz), seorang taiko besar (ayahanda) yang dah cuci tangan lepas masok penjara 5 taon sbb kes rompakan. Pastu ade orang tak puas ati ngn die. Haishhh. Nak cite pon cam panjang sgt plak. Haha. Dulu Malek ngn King yang pegang KL. Sume orang respect dorang. Malek masok penjara pon sbb Shark (samsul yusoff) potong die. Backstabbed r. Shark ni anak tiri King. Ahhh!! Susah la aku nak cite. Haha. Aku tak reti sgt nk summaries cite neh. Sori la kawan. Haha. Cuma aku boleh cakap cite ni bes. Terbaek!! Mantop!! Meletop!! Pow!! Pow!! Pow!!



Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone - Celcom Mobile.

1 ulasan:

amniey91 berkata...

best ek cite ni??
cik Am xtgk lagi...:)

cik Am dtg n follow cni ye...
jom la dtg blog cik Am..:)
http://amniey91.blogspot.com/

 

©2009 1..2..3..go!!Template ini diedit oleh Hasrizal Jefri