Ahad, 26 Jun 2011

Potrait shooting is cool!











Waaa. Memang aku tak sangka shoot potrait sangat bes. Walaopon mule2 aku agk nervous sbb ini 1st time aku shoot talent sorang2. Haha. Sebenarnya photo shooting ni da dirancang lame tapi sebab atas dasar kesebokan aku, terpaksalah ditunda sampai ke hari sabtu semalam. Kesian officemate aku neh. Haha.

Michelle ni officemate aku kat KLHunter. Diam tak diam die mmg ade bakat posing yg semula jadi. Haha. (Dah puji neh, arap2 dpt lah mkn free esok) hahahahaha. Mula2 kitorang bosan2 kt opis aritu, prektis la jgk posing2 kt dlm opis (lepas bos ngn staff laen balik). Mula2 tu rase PERGHH!! SUSAH GILE BABENG r nak shoot sbb opis aku ni kecik je. Angle2 pon limited je. Nak posing pon agk susa sbb setiap sudut dipenuhi dgn barang2 opis. Haha.

Semalam kitorang pegi KLCC utk photo shoot kat sane. Michelle ajak 2 orang kawan die. Renuka & Jaru. Mule2 tgk dorang, alamak! Nervous la pulak. Haha. Belom ape2 lagi aku dah berpeluh2 da. Haha. Sumpah kelakar gile babeng. Lepas shoot skejap kt bwh pokok kt taman KLCC, aku da cool. Haha. Sbb dorang sume bole pose tanpa arahan dari aku. Sebab awal2 lagi aku da pesan shoot for fun. Buat ape yg korang rase nk buat. Jangan segan2. Korang segan, aku pon segan. Haha.

Mula2 tu nampak la dorang macam segan2 ngn aku kecuali Michelle. Sbb die da kenal aku. Haha. Nasib baek lah Michelle neh bole tolong aku ajar cemane nk pose. Lega sket sbb aku mmg tak taw sgt bab pose neh. Da banyak stadi psl pose tapi susa nk praktikkannya. Hahahah. Lame2 dorang pon jadi cool. Takyah cakap nk buat ape, dorang da pose siap2. Haha. Tapi bab angle2 unik n kretif utk potraiture neh aku x reti sgt. Most of picture aku amik gune angle2 bese2 je. Al-maklumlah, aku kan budak baru nak belajar. Haha.

Aku rase sampai sini je r coretan malam neh. Aku nak tido da. Esok nak hadapi detik2 tekanan kt office plak. Haha. Utk mlm ni, aku bole attached 1 je gambar utk tatapan korang (bajet ade orang bace blog aku kn. Hahahahah). Kalo korang nak tengok lagi, tggu next time aku update post ni ek. Pastu insyaallah aku akan update aku pnye flickr. Korang boleh la komen2 ape yg kurang. Critic n comment sgt dialu-alukan utk masa depan aku. Heheh :D

Tiada ulasan:

 

©2009 1..2..3..go!!Template ini diedit oleh Hasrizal Jefri