Rabu, 29 Jun 2011

Pekak + Bodoh = Menyusahkan Orang!



Haishh. Pagi2 lagi aku da hangen ngan orang sebelah umah aku neh. Pkol 5.30 pagi da set alarm. Die nak set alarm pkol brape2 pon aku tak kesah. Yang aku hangennye set alarm 5.30, pastu alarm volume tu nak yang paling kuat. Kalau volume kuat bnyi skejap takpe lagi. Ni dari pkol 5.30 sampai 6.45 alarm dok bunyi. Owner die da mati ke? Dah tahu pekak tu, xyah la set alarm. Letak je bom tepi telinga tu. Sampai mase meletop. Sumpah aku bengang gile. Tak penah aku rase marah camni pagi2. Kalo aku taw sape yang set alarm tu, aku rase cm nk korek telinga die ngn senduk pastu siram air panas yang bru menggelegak dalam lubang telinga die tu. Bia die boleh dengar.



Yang lagi satu, aku update status aku kt fb pasal orang pekak set alarm. Pastu ade plak sorang mamat ni komen2. Lagi menambahkan hangen aku pagi2 ni. Die cakap macam die sorang je yang boleh berfikir. Haishhh. Macam aku ni takde otak cam orang sebelah umah aku. Nak blagak baek ngn aku plak kan. Hangen btol la. Haishhh!!!Ramai orang tak suke die. Haha. Aku rase aku da remove friend ngn die. Tapi nape die boleh komen aku lagi ek? Adekah die ade banyak account? (Aku men approve je fren request.. Sbb tu aku tak knal sape2 dlm frenlist aku).



Eh, da terok da blog aku neh. Dah jadi cam platform utk aku melepaskan hangen bangang aku plak. Haha. Kalo korang rase post dlm blog aku ni bodoh + annoying, sila terus terang. Ketelusan anda amat dihargai. Tapi bagi aku, orang sebelah umah aku ni lagi bodoh + bangang + mati lagi bagos. Hahahahaha. Puas ati aku. Phuiii!!!



Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone - Celcom Mobile.

Tiada ulasan:

 

©2009 1..2..3..go!!Template ini diedit oleh Hasrizal Jefri