Sabtu, 18 Jun 2011

Street Outing!!


Kepada penggemar Street Outing, jom kite gegar Bukit Bintang esok, 19 June 2011. Hahaha. Aku nak join tapi cam takde geng je. Tu la nak ajak korang2 yang gema Street Photography neh. Event ni dianjurkan oleh Focal Oblique. Aku penah join outing ngn dorang2 neh. Tapi mase tu aku join event Manic Mind punye. Salah sorang otai Street Photography kat Malaysia neh. Mase aku join tu ade la muncul otai street, Chot. Mule2 aku tak kenal die. Dengar orang2 sume cakap Chot ni otai. Memang sempoi la artwork die. Aku pon cari2 kt FB. Memang otai la bro!! Hahahaha. Eh, kenapa aku cite pasal outing aritu plak neh. Hahahah. Sori3~

Outing esok ni aku tak taw sape yang akan join. Tapi macam best jgk la. Kepada sape2 yang berminat nak join, pekate roger2 kat aku. Boleh kite pegi same2. Korang bole msg aku kat no neh : 014 5006505. Takpon korang add aku kat BBM. Pin aku 2588EEAA. Jangan segan2 plak taw. Hahahaha. Pas abeh outing ni kite boleh pegi Tasik Perdana plak. Ade contest photography. Tapi tak boleh join la sebab event tu start pagi. Hahaha. Pegi nak tengok2 boleh la. Yang aku teruja nak peginye, sebab One Nation Emcees ade jugak. Hahaha. Boleh shoot dorang plak. Kalo korang nak tahu lebih lanjut pasal event kat Tasik Perdana neh, klik sini ek.

Dah, sampai sini je la ek. Jangan lupe contact aku. Boleh la kite berkenalan/share2 ilmu/mengeratkan silaturrahim ape bagai. Hahahaha.

*Aku bukan photographer pon sebenarnya. Just hobi je. Jangan ingat aku hebat plak. Saya budak baru NAK belajar. Bukan budak baru belajar. Laen tu maksud. Hahahaha. Babai, assalamualaikum.

3 ulasan:

mayana berkata...

cuti panjang sudah abis bro~~

Hasrizal Jefri berkata...

yana.. yana komen kt post "Street Outing" neh.. Bukan KL Gangster.. hahaha..

mayana berkata...

bru yana prasan.. ja punye coment kt title entry kan?? ciss ciss!

 

©2009 1..2..3..go!!Template ini diedit oleh Hasrizal Jefri