Rabu, 20 Julai 2011

Padah Tido Awal

Salam,
Aku tak tahu nak buat ape da neh. Skang baru pkol 3 pagi. Aku da tak ngantok da. Sebab aku da tido dari pkol 9 td. Haishhh. Ape aku nak buat neh?

Tadi tengah syok2 tido, mimpi makan pengat pisang ngn kawan2 ex-jengka, tibe2 tumpah plak. Tu yg terkejot teros sedar tu. Baru je letak dalam mangkuk. Test kuah. Xsempat makan pisang lagi. Haha. Bangon2 ingatkan da pkol 8 pagi. Skali tgk jam baru kol 2.30. Haishhh.

Bangon2 g dapo usha2 makanan dlu. Bukak peti tengok ade ice cream. Haha. Makan ice cream sket pastu tnmpk nata de coco plak. Ape lagi. Sapu skali la. Sejuk anak tekak aku. Tak tahu nak buat ape da. Bukak fb mcm takde ape2 da. Godek2 enset, tbukak la plak email. Ape lagi, update blog la. Haha. Tapi aku tak tahu nk tulis ape da. Jom godek2 camera plak. Testing ape yg patot. Semalam aku baru belu CPL filter utk kit lens aku. Nak try xleh sbb da malam. Takde awan2 biru. Haha. Skang ni pon tak taw nak try cemane jugak. Haha. Ngelap2 ape yg patot je la. Ok lah, mintak diri dlu la ek. Babai :)


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone - Celcom Mobile.

3 ulasan:

Unknown berkata...

bgn trus mkn..gemok..

Hasrizal Jefri berkata...

haha.. doh lapa.. xkn nk jerit plak :)

iem berkata...

ada aku x kt mimpi 2??
haha

 

©2009 1..2..3..go!!Template ini diedit oleh Hasrizal Jefri