Ahad, 31 Julai 2011

Selamat Menjalani Ibadah Puasa

Assalamualaikum.
Syukur alhamdullillah kerana dipanjangkan umur dan boleh menjalani ibadah puasa pada tahun ini. Cehh, ayat macam drama petang2 la pulak. Haha. Gambar kt atas ni aku amik semalam. 31 Julai kat Putrajaya. Ingat nak edit2 nak buat macam kad ucapan. Tapi sempat plak. Haha.

Arini 1st day puasa taon ni. Lepas sahur td, ade la terpikir pasal bazaar ramadhan ptg kang. Belom ape2 lagi da rase cm nak makan ayam percik. Hahahaha. Tapi aku selalu g bazaar ramadhan, aku beli kuih2 je. Sebab xtaw nak makan ape. Makanan byk sgt. Haha. Tringat masa kat Jengka dulu, klua je g bazaar ramdhan, abeh sekurang2nya RM10. Utk sorang makan. Kaw2 punye beli. Biasa g pasa malam tak pernah pon abeh RM10 utk mkn sorang. Haha. Tringat nasik kerabu makcik kt bazaar ramadhan Jengka. Pegi pkol 5.30, memang abeh la nasik beliau. Kol 5 da penuh kedai da. Haha. Ikan pari bakar. Perghh. Sedapnye.

Nanti korang jimat2 la ek kalo g bazaar ramadhan tu. Jangan berbelanja ikot nafsu. Kang membazir plak. Pikir la sebelom beli ape makanan tu. Beli yang mana perlu je. Jangan plak murtabak da beli, jumpe roti john pon korang nk sapu skali jgk. Hahahaha. Ok lah, selamat berpuasa kepada semua sahabat seagama dengan saya. Semoga ramadhan kali ini memberi seribu pengertian buat kita.
Ampun maaf saya pinta kalau2 terkasar bahasa sepanjang menulis blog ni.
Assalamualaikum.





Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone - Celcom Mobile.

Tiada ulasan:

 

©2009 1..2..3..go!!Template ini diedit oleh Hasrizal Jefri