Sabtu, 2 Julai 2011

Transformers III - Dark of The Moon

Yo yo yo!!
Seronok g tengok Transformers tak abeh lagi neh. Haha. Jangan jeles ye kawan2 sekalian. Dari ari khamis aku usha2 tiket wayang utk ari sabtu n ahad kt GSC. Tapi sumenye da full. Ingatkan tak dapat la aku tengok wayang minggu ni. Dengan tidak disengajakan, aku ngn Cik Bebi aku g Sunway Pyramid saje2 nk buang mase, adelah kawan Cik Bebi ni offer tiket wayang utk midnight pada separuh harga. Hahahaha. Ape lagi, aku sambar je la. Haha. Die terlebih beli sbb ade misscommunication antara die, bf die n makcik die. Mungkin rezeki aku kot. Da la tiket susa nk dapat, pastu dapat separuh harga plak. Haha. Time kasih tidak terhingga diucapkan kepada Iza n BF die, Janggut. Haha.

Cite die agak menarik jugak la. Mule2 aku bajet cite die dekat2 2 jam je. Rupe2nye dekat 3 jam jugak. Memang puas ati r. Tapi yang tak besnye, last skali tangan Optimus Prime putus mase gadoh ngn Sentinel Prime. Tak taw la cemane utk Transformers berikutnya. Aku taknak bagi sinopsis sebab aku failed bab summaries. Haha. So sorry kawan2 sekalian.

Sampai sini je, aku nak tido da neh. Mate da ngntok gile BABENG da neh. Assalamualaikum :)


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone - Celcom Mobile.

Tiada ulasan:

 

©2009 1..2..3..go!!Template ini diedit oleh Hasrizal Jefri