Sabtu, 9 Julai 2011

Santai at Bukit Tinggi


Yeah! Tercapai jugak aku nak g Bukit Tinggi. Walaupon dekat, memang susah aku nak sampai sane sebab sebok sangat ngn urusan wiken! Hahahaha. Kali ni aku berjaya jejak kaki ke sana. Weee~

Arini 9 Julai 2011, aku dah sampai Bukit Tinggi! Gerak dari KL kol 10 smpai la sane kol 11 pagi. RM12 sorang nak masok sane. Aku g ngn Cik Bebi aku. Jalan2 sane. Niat aku nak tengok bangunan2 cantik kat sane je sambil menghirup udara nyaman. Tujuan Cik Bebi plak nak pegi Japanese Tea Village. Nak pakai kimono katenye. Haha. Dan hasrat kami berdua tercapai. Hahahahaha. Ape punye skema ayat aku neh. Haishhh. Wat malu je. Heheh.

Mula2 sampai tu, Ya Allah!! Aku terpegun ngn keindahan alam ciptaanNya. Sejuk mate memandang. Sejuk lagi keadaan kt atas tu. Haha. Yang tak puas atinye, nga syok2 amik gambar kat sane, tibe2 bateri camera aku abeh plak. Haishh. Aku tlupe yg aku pakai 1 bateri je. Biasanya kalo aku nk g mane2, aku pasang 2 bateri tros kt magazine tu. Nak turun g amik dlm kete memang tak larat la. Tinggi sangat. Terpaksa aku batalkan hasrat nk amik gmbr cantek2 kat sane. Nasib baek la orang yg jaga rumah jepun tu offerkn dirinya utk amik gmbr aku ngn Cik Bebi aku gune enset aku. Heheh. Time kaseh amoi!

Utk harini, aku upload 1 gambar dulu. Nanti ade mase, aku update post ni ek. Kasi tambah koleksi gambar. Hahahaha. Ok la, chow! Aku nak golek2 plak.
Assalamualaikum :)


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone - Celcom Mobile.

1 ulasan:

Hasrizal Jefri berkata...

hhahaha.. kena pegi la tu.. best taw..

 

©2009 1..2..3..go!!Template ini diedit oleh Hasrizal Jefri