Rabu, 6 Julai 2011

Penyokong Bertamadun!


Helo3!
Arini 6 Julai 2011, penutup liga super 2011. Malam kang aku kompom layan 801 kan. Match antara The Red Warrior ngn Sabah. TRW hanya memerlukan 1 mata sahaja utk dinobatkan sebagai juara liga super 2011. Nak dapatkan 1 mata bukan senang ye adik2. TRW perlu seri ngn Sabah malam ni. Utk perlawanan pertama antara TRW ngn Sabah, TRW gagal mengutip mata penuh walaopon maen kat stadium keramat SSMV. Terbukti Sabah bukan calang2 pasukan ye adik2 sume. Hahahaha.

Sebenarnya post aku kali ni bukan nak cakap pasal TRW. Heeee. Kasi saspen sket. Haahahaha. Aku nak cakap pasal penyokong yang paling bertamadun kt Malaysia neh. Alaa, penyokong yang hina Sultan Kelantan aritu. Takkan da lupe kot. Hahahahaha. Ni utk perlawanan malam kang. Aku ade jumpe gambar "Ketamadunan" segelintir penyokong negeri tu. Nak tahu ape dorang buat? Dorang da conteng bas "MAHAL" milik pasukan The Red Giant. Siap tulis name ibu negeri dorang lagi. Aku malas nk cakap negeri mane yang "bertamadun" tu kan. Harap2 korang hebat la Geografi, kenal la name ibu negeri mane2 kan. Hahahahaha.

Itu yang dorang buat. Dengan penuh "ketamadunan" mereka conteng bas tu. Siap pecahkan cermin plak tu. Gambar pecah cermin aku xleh nk upload sbb aku bole attach 1 pic je. Heheh. Yang paling best nye, ade orang tah dari negeri mane (tangan ke bahu, mate ke atas) cakap sumenye punca dari penyokong TRW. Handoiiiyaiii punnnn. Celah mane datangnye punca tu ek? Tak paham betol. Memang la penyokong TRW ni "takde tamadun + paling kolot" antara penyokong bola sepak Malaysia. Tapi tergamak dorang cakap cmtu kan. Agak2 r nk tuduh pon. Baling batu sorok tangan celah bontot plak. Hahahahampeh tol. Kite tunggu berita malam kang. Ade ke takde dalam buletin utama kt TV3 suku tu. Aku rase cam takde je. Hahahah.

Ok lah, panjang pulak aku menaip. Dari kua opis sampai r umah aku, aku still menaip lagi. Hahahaha. Babai :)

GOMO KELATE GOMO!!!!



Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone - Celcom Mobile.

5 ulasan:

feyza berkata...

pehh pehh


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone - Celcom Mobile.


hahaa

Unknown berkata...

uiks..memalukan org kampung teman je...pfftt!

Hasrizal Jefri berkata...

Miscellaneous Smiles : berberry berry nox!! hahaha

ila haliqa : segelintir sahaja yang OVER TAMADUN tu.. sy tidak salahkan semua warga Perak. Peace Yawwww :)

SWEETSYAZA : ade la sape tah tuduh2.. tapi takde bukti lagi.. ade terbace kt komen2 fb je.. :)

nur shuhada berkata...

eh2..penyokong TRW lak yg sangkut..yg buruk2..yg jahat2 semua penyokong TRW jela??penyokong len???[pk lah sendr]

p/s:yg mne buruk sangka ngn penyokong TRW tu agak2 lah..dosa tau tuduh2...peace!!! =)

Hasrizal Jefri berkata...

tu la pasal.. sekarang fan selangor dah tahu penyokong tak bertamadun tu bukan ade kat Kelantan sahaja. Mana2 pon ade orang yang takde tamadun neh. harap berita neh boleh bukak minda peminat bola sepak kat Malaysia neh.

 

©2009 1..2..3..go!!Template ini diedit oleh Hasrizal Jefri