Selasa, 26 Januari 2010

31 Ogos 2007

Merdeka!!! Merdeka!!!
ape kaitan merdeka plak neh?
tu tarikh aku knal chenta aku skang nih...
diam x diam da dekat 3 tahun kami kenal... haha
tapi macam baru knal je..
banyak sangat benda² yang masih aku x tahu pasal chenta aku tuh...
kadang² rase macam aku ni xnak amik tahu pasal die...
tapi kadang² rase macam chenta aku tuh suka berahsia ngn aku...
tapi kalo ade rahsia pon,maybe yang terlalu peribadi kot...
sape lah aku ni untuk amik tahu sume benda dalam hidup die...

31 Ogos 2007 - 5 Januari 2009,
xpernah gadoh pon ngan chenta aku nih...
tapi skang da jadi macam rutin...
tiap² minggu kot (lebih kurang r)...
dalam mase tu jgk aku x sayang die macam aku sayang die skang ni...
xpernah nk amik berat sgt psl die (tapi still amik berat sket² psl die sbb die kawan aku)
skang ni macam die tu da jadi a part of my life...
sket² nak tnye pasal die...
ape die buat,ape die makan, mane die pegi...
sume aku nk tahu... kadang² aku pon rase rimas ngn diri aku nih...
die ape lagi.. super RIMAS kot... hahaha
tapi nk buat cemane kan... da name pon caring... haha
nak taknak terpaksa la terima..

I Love You Wanie!!!

2 ulasan:

Hery berkata...

haha..the only tu..jago molek.

Hasrizal Jefri berkata...

mesti... aku jago dio supo aku jago diri aku...

 

©2009 1..2..3..go!!Template ini diedit oleh Hasrizal Jefri