Jumaat, 29 Januari 2010

Coretan Malam

susah la nak tido malam ni...
xtaw kenape... sepatotnye malam ni aku bole tido dgn lenanya..
sbb siang tadi aku byk giler keje kena buat...
extra banyak giler² super banyak....
sabtu pon kena keje jgk mggu ni...
alasan,kena siapkan tugasan sebelom majlis pelancaran ari ahad tu...
ahad plak kena join majlis pelancaran company aku...
projek besa katenye... tah la besa mane... hahaha
setel sume pasal projek ni aku rase aku da bole rilek² kt tempat keje..
tu la harapan Februari nanti.. hahaha

ari ni besday chenta hatiku...
same cam taon lepas,aku xleh celebrate ngn die jgk... sebab....
taon lepas die kt rumah die.. taon ni pon die kat umah die jgk...
tapi tu bukan alasan la... taon ni kalo die ade ngn aku pon xleh nk celebrate jgk kot...
minggu ni super duper bizi.... menteri pon x bizi cam aku ni kot... hahaha
tapi kitorang da plan minggu depan tu kitorang nk celebrate...
sebijik cam taon lepas.. besday seminggu baru nk celebrate... hahaha
arap² chenta hatiku tak terasa la... hehe
nanti I beli adiah besa² utk u ek sayang... same besa ngn perot u ek sayang... hahahaha (
mmuah)

abes pasal besday chenta hatiku....
kite cakap pasal perut aku yg sedang bergelora melawan nafsu makan neh...
perot lapa,tapi malas nk makan sebab aku nga diet... hahaha
diet la sangat kan... malam ni je aku diet... esok luse tulat tuben aku x diet da...
bege da beli tadi.. tapi nampak gayanya bege tu hanya utk memenohkan peti umah aku je kot...
mata pon x brape ok da neh... tapi cemane nk lelapkan mata kalo perut asik bebunyik je neh...
nak xnak aku terpaksa cari makanan yg bole alas perot aku neh.. ape ek?
bukak peti... tet tet tet tet... aku nampak limau.... xsuke limau... tgk² lagi,xnampak ape² da...
amik air sejuk,minom... arap² bole la tahan sampai pagi esok... hahaha

mase untuk alam mimpi... tapi sebelom tu,rokok ngelas dulu sek kito...
isap rokok plak... perut nga lapa neh... kruukkkk kruuukkkk,..... layan je marlboro neh...
biase sebelum aku tido,aku akan pikir balik ape yang aku da buat ari ni...
bangon pagi kena wakenabeb ngn mak aku... kejot aku ngn gaya nak rompak bank... hahaha (sori ma,namo ma masok jgk dale blog neh)
otw nak g opis,bos plak wat mamai... call aku then nak marah² aku sebab masok keje lambat...
padahal mase tu baru pukol 10.15... masok keje pukol 10.30.... die cakap ade budak tunggu kat bawah...xleh masok opis sebab kunci... aku yang pegang kunci tu.. hehe....
sampai opis aku setel keje sambil maen msg ngn chenta hatiku....
6kali aku submit keje aku kt bos... baru die nk approve... giler² cerewet bos aku neh... tertinggal titik pon nk kena buat smula... xde da orang paling cerewet yang aku knal slain bos aku tu,Dr Ramdhan... hahaha
jam da pukol 7.30 malam.. aku kemas² nak balik.. tibe² bos datang... rizal,yang tu da siap? yang ni bile nk buat? saye nak yang tu ari ni jgk taw... yang ni pon nk ari ni kalo bole....
huh~ duduk balik,bukak pc then sambung keje..... nak print,brator kemaen panjang... print pon kena ikot priority... sape print sket je,tggu dulu.. bagi yang nak print byk²... ade ke sistem camtu? adoyaiii.... setel sume... pastu ade pulak suara² menarik dari blakang aku.... rizal,esok datang keje ek.. kite siapkan ape yg x siap lagi... nanti ari isnin xyah datang keje da.. saye bagi cuti... (ayat last tu yg buatkan aku semangat nak datang keje ari sabtu) OK bos... saye datang awal punye...
tgk jam,da pukol 9... da lebih sejam stengah aku keje ari ni.. tapi xkire OT pon... haha
balik umah... tgk² eghi nga layan FB ngn muke sposen... hahaha
gayut ngn chenta hati kejap.. pastu men msg je... tapi tgh² men msg tu.tibe² rase len macam je...
rase cam xbrape nk bes je ati aku neh... sbb? chenta hatiku reply lambat... tanye²,ok fine... die maen game... hahaha.... tu la keje chenta hatiku kalo dok kt umah.... hahaha

da la,mate da ngantok da neh... da janji ngn chenta hatiku tadi... aku nak tido awal... taknak tido lewat sangat... hehe.. tapi cam da lewat je... pkol brape ek skang? kalo aku tulis ni,mesti kantoi ngn chenta hatiku aku tido lewat... hahahaha
xpe la.... da pkol 3 rupenye.... nk tido da... nyte sume...
moga² esok lagi bes dari hari ni.... insyaAllah....

lupakanlah tinggalkanlah hari ini dan semalam...
esok kan datang...hahahaha

Tiada ulasan:

 

©2009 1..2..3..go!!Template ini diedit oleh Hasrizal Jefri