Sabtu, 30 Januari 2010

Topik Tanpa Nama

topik ni xde name sebab aku nak cakap macam2 dalam topik ni....

mula2 aku nak mintak maaf kt sape2 yang pernah terasa ngn aku sebelom ni...
memang banyak salah aku kt korang sume...
aku insan biasa yang slalu buat salah dan silap...
maafkan aku...

kawan,
tolong aku untuk delete sume yang ade dalam memory aku neh..
aku da try tapi cam susah sangat....
dah delete,tapi still ade dalam recycle bin tu...
ari2 aku bole tgk lagi benda tu....
kenape susah sangat nak permanent delete ek?
aku bukan cakap pasal komputer k... hahaha
aku cakap pasal diri aku....
harap korang sume paham la ek...

kawan,
tolong aku..
dulu mase aku senang,aku lupekan korang...
sorry sangat2.... memang camtu prangai aku...
bile senang,senang sorang2...
bile susah baru nak cari kawan...
korang boleh cakap ape yang korang nak...
aku bole terima semua tu...
skarang time aku susah,aku sangat2 perlukan korang...
please.... aku perlukan kawan2 skang...
baru aku tahu pentingnya kawan pada diri aku ni...

kawan,
aku nak mintak pendapat korang...
cakap je la ape yang korang nak cakap ek..
aku trima sume tu...
aku ni teruk ke?
teruk mean cara aku layan kawan2 aku...
cara aku layan orang yg aku sayang...
lagi satu,korang pernah tak tipu orang yg korang paling sayang?
maksud aku tipu kapel korang la..
orang yang paling sayang tu xtermasuk family la...hahaha
pastu kalo korang kena tipu,ape korang akan buat?
still buat2 bodoh dan biarkan orang tu tipu korang?

kawan,
cemane kalo kepercayaan kt seseorang tu hilang?
aku pernah percaya dia 100%...
tapi makin lame makin turun...
dan skang percentage da cecah 0% kot...
lagi satu,aku tak tahu aku patot percaya atau tak...
orang laen da cakap macam2 pasal kawan aku tu...
aku tanye die,die cakap tak...
dan sampai mati pon die tetap cakap TAK!!!
memang muke yakin gile r mase die cakap tu....
makin lame makin terang penipuan die tu...
tapi die tetap cakap TAK...
cemane ek? aku nak caye sape skang?

susah la hidup ni...
kalo aku mati esok lusa,korang akan ingat aku tak?
ataupon korang akan ingat utk 40 hari je....
tak pon 7 hari je....
aku tak kesah kalo korang tak ingat aku lansung....
sebab aku pon jenis yang macam tak reti layan kawan...
aku bole terima...
tapi 1 yang aku nak mintak dari korang....
andai aku da takde kat dunia ni...
tolong doakan aku ek...
tu je...
ok thanks~

2 ulasan:

Hery berkata...

aku nok oyak pon x sampai ati benar.
pah nok wat gano..sampai bilo mu jd gini.
love+trust=perfect dop?
gapo2 pon trust lg pnting dari love..mu mikir sndri la deh.

maso jah buleh mnjadi penawar duka mu ni..

Hasrizal Jefri berkata...

ado trust xdok love pon xjadi jgk aku sero.. ko gano ghi?
tapi gak gapo mung oyak tu betol ghi.. thanks....

 

©2009 1..2..3..go!!Template ini diedit oleh Hasrizal Jefri