Rabu, 27 Januari 2010

letih penat dan lesu

seharian aku ngadap pc kt tempat kerja. skang mase untuk aku ngadap laptop kat umah plak.kehidupan aku hanya di depan benda alah yang ade prosesor,memori,cakera keras dan sebangainya. ni kot kehidupan yang bakal aku teruskan untuk selamanya.mungkin. ade orang cakap kalo ngadap pc/laptop ari2 bole dapat penyakit.mata rabun?pakai spek n akan jadi nerd. hahahaha. sori kepada orang2 yang pakai spek. aku bukan nk cakap korang nerd. tapi pada pandangan aku,orang pkai spek adalah nerd.(spek yg frame besi,kaler ala2 keemasan gitu).

letih2 aku ngadap pc/laptop pon,aku masih boleh ngadap enset.enset mmg penting bagi aku.dari dulu lagi aku amat sayang enset aku.(skang aku xde enset sendiri da,ni pon pnjm akak aku punye je).walao banyak keje cemane pon,enset akan tetap kat tangan aku,atau dalam poket.kalo enset dok jauh dari aku,mean ade samting terjadi.hahahaha.orang2 yang rapat ngn aku akan tahu kenape enset tu dok jauh dari aku.haha.

skang pon aku sedang pegang enset aku neh.sume tu sebab seorang gadis yang aku sayang.haha.kalo aku tak msg die satu hari,hidup aku ni rase len macam je.mesti msg.walopon tgh gadoh.haha.kurang2 lepas jgk gian aku untuk taip msg.tapi sejak aku keje neh,cam kurang sket aku msg gadis aku.kurang pon sikit je la.kalo dulu 150 msg sehari,skang maybe 130 kot.hahaha.tapi gadis aku paham kot kenape kadar msg harian semakin berkurangan (nerd ke ayat tu?)

aku da rase semakin letih da menaip.otak pon letih pikir ayat2 baek, perut pon lapa. so aku rase cam nk stop kat sini je. nanti ade mase kt opis esk,aku update lagi kot blog ni.xpon luse. tulat. tubin.

Tiada ulasan:

 

©2009 1..2..3..go!!Template ini diedit oleh Hasrizal Jefri