Isnin, 1 Februari 2010

Tolong... Please

kali ni post aku cam tak brape nak sedih la...
jiwa da aman balik.. hahaha
tapi tak brape nak hepi jgk la...
sebab aku akan kehilangan samting...

aku rase memang patot pon aku kehilangan sume tu...
sebab aku tak reti nak hargai...
biasanya aku akan jaga benda tu elok²...
tapi paham² la kan..
emosi tak brape nak ok...
memang la aku taknak tengok benda yang akan menyakitkan ati aku...
memang benda tu aku letak depan mata aku sebab aku nak tengok hari²...
tapi bile da rase sakit ati bile tengok benda tu,baek aku simpan....
tunggu elok nanti aku letak balik....
aku simpan benda tu... simpan elok²...
bukan aku campak dalam tong sampah pon....

tapi nak buat cemane kan...
benda tu milik orang laen...
aku hanya tolong jagakan je...
tapi kalo boleh,tolong la jangan amik balik sume tu...
tu je yang aku ade untuk aku senyom sorang²...
kalo takde benda tu,cemane aku nak senyom sorang²?
opss... aku bukan gile k... hahahaa
tapi kadang² aku rase cam aku ni gile jgk kot...
kadang² je la ek... hahahahaha

dan aku nak amik kesempatan ni nak mintak maaf kepada sesiapa yang berkenaan....
aku gagal menjaga sume benda tu...
n aku rase memang patot pon sume tu ditarik balik...
tukar hak milik...
biarlah aku cari cara laen untuk aku senyom sorang²...
terima kaseh...

Tiada ulasan:

 

©2009 1..2..3..go!!Template ini diedit oleh Hasrizal Jefri