Khamis, 4 Februari 2010

Diet???

weyy...
aku da makin gemok... cemane neh?
tak tahu la berape berat aku skang neh...
eiii...takotnyeee.....
nanti jadi cam amir fikril... tak maw!!!!
hahahahahahaha.....

oittt....
ape aku kena buat neh?
kena diet ke?
mampos r aku nak diet....
tak reti la aku nak diet² neh...
mane la boleh aku nak tahan perut aku neh...
dari kecik aku da manjekan perut aku ngan makanan....
tak boleh kosong... hahahaha

elowww....
tapi kalo aku tak diet cemane aku nak turunkan berat aku neh?
adoi... susah la....
jeans aku pon da makin ketat da skang...
tapi still pakai saiz 28 k... hahahaha
kalo aku tak diet,maybe aku akan makin gemok...
kalo aku diet,tak kompom lagi kot berat aku boleh turun...
skipping pon da lame tersangkot kat dinding bilik aku neh...
aku bukan malas nak skipping...
tapi paham² je la... pagi keje... malam balik penat....
celah mane aku nak skipping?
lagi satu umah aku ni ade 3 ekor kuceng...
sumenye cam tak penah tengok orang skipping....
ade je muke dorang nak tengok aku....
malu la aku... hahahaha

adoiiii....
rasenye cam da ade 2 spare tyre skang neh....
takde ke sape² yang ade idea nak bagi kurangkan sket spare tyre neh slain diet?
nak cakap aku ni tak excercise, slalu je balik keje aku jalan kaki..
kire excercise r tu kan? hehe...
jalan pon takde la dekat sangat...
ari² aku jalan 20 minit....
seminggu 100 minit....
sebulan 300 minit....
ok r tu kan?

haishhh...
cemane neh? aku bukan takot gemok...
aku risau takot aku hilang stamina...
nanti susah woooo... hahahahaha
biasa orang gemok neh stamina kurang...
tengok paktam ngan alex raja lawak tuh....
dorang sume cam cepat penat...
tak maw la aku jadi camtu...
nanti seksa batin... hahahahaha

emmm...
aku gemok ke hah??
tolong bagi respon...

3 ulasan:

Amirfikril berkata...

nate babi nih

Hasrizal Jefri berkata...

Babi? eh... amir fikril berkata... brigak boh~ hahahahahaha

Amirfikril berkata...

tahu kau ingat boleh kutuk kut suke ke hah.

 

©2009 1..2..3..go!!Template ini diedit oleh Hasrizal Jefri