Ahad, 7 Februari 2010

muka baek hati cam sampah

haaa... ni bukan pasal aku dan sesiapa pon....
saje nk cakap pasal tajok neh...
korang penah jumpe tak sape² yang muke baek tapi hati cam sampah?
alaaa.... setan pkai topeng ustaz... tak penah?
tapi ade ke ek orang camtu?
depan² kita muke baek,pakai tudung labuh je...
blakang kite mengata,mengutuk,mengumpat dan macam² lagi....
ade jugak e orang macam ni ek?
haishhh... kalo aku jumpe orang camni memang aku mntak otograp la...
sbb jarang² je aku bole jumpe orang camtu...
tapi kenapa die jadi macam tu ek?
sepatotnye kalo da pakai tudung labuh tu mesti la die tahu dosa² ni kan....
tapi kenapa die bole plak mengumpat orang?
cam tak masok akal je...
orang macam tu lagi teruk dari orang yang biasa² ni kot....
ye r... kalo da pakai tudung labuh,mesti r orang akan percaya kat die...
kalo die buat cite ape²,mesti la orang akan caye die...
hishhhh.... teruk²

*Mari Pulang Kepangkal Jalan Duhai Kawan² Sekalian*

4 ulasan:

nocturnal berkata...

sweet. :) ameeennn~~

Hery berkata...

style ja..geli pon ado benar..haha.
selamat pengatin baru deh!! aku wish awal2..

Hasrizal Jefri berkata...

tengs heri & atie... hahahaha
(blushing)

iem berkata...

ja....
sweetnye...

 

©2009 1..2..3..go!!Template ini diedit oleh Hasrizal Jefri