Rabu, 10 Februari 2010

HeHeHe....

angan² yang slalu bermain di fikiran aku....

jeng3....
nak kawen cepat²... ngan sape,korang jgn tanye... ok?
pas kawen, nak jaga wife aku leklok...
kalo boleh, aku taknak bagi die kerja...
bia aku sorang je kerja.. tapi kalo die nak,tak kesah pon...

tapi sebelom kawen tu aku nak ade kereta dan rumah sendiri...
bile aku akan dapat? tah la... agak² 5 tahun lagi kot...
skang ni lesen pon takde lagi...hahahaha

kereta? nak yang murah² je...
aku nk myvi putih...perghhh~
bile la aku dapat myvi putih tu ek?
tak sabarnya....
rumah? nak rumah bodo² je.. ade pintu, ade bumbung, ade bilik luas....
dalam rumah nak tv besar²... nak tengok cite sambil borak² ngn wife aku...
hahahaha... besnyaa....
yang penting dalam rumah tu aku nak ade dapor yang besar...
senang nak lari² kat dapo taim bergurau ngan wife... hahahaha
sonoknyeee....

pagi² wife kejot g keje... bangon sarapan same...
perghhh.... indahnye dunia neh... hahaha
nak g keje tu kiss dahi dulu... start kete,pastu termenung dalam kete jap...
hahahaha....
tengah ari balik makan kat umah kalo wife tak keje....
kalo wife keje, lunch same²... g amik die kt tempat keje dulu...
malam masak same² kat dapo...
tapi biasanya aku tukang sebok je kalo mak aku masak skang neh...

anak? hoho... part paling segan nak cite...
nak 3 or 4... 2 girls dan 2 boys....
senang kalo nk gado,ade tag team masing²... aku jadi reff je...
anak sulung nak kembar... weewiiittt~
tak kesah girl or boy... tapi tu harapan...
mintak² la makbul permintaan tu... hahahaha

tu aku punye impian la...
future wife aku tu tak taw la cemane kan....
arap² same la sumenye...
tapi bile sume tu akan tercapai?
lame lagi ke ek?

kawan²,tolong doakan aku ngan chenta hatiku skang neh kekal selamanya ek...
skang ni macam terlalu banyak dugaan datang...
aku takot jgk sebenarnya nak lalui sume tu...
tapi nak taknak, aku kena lalui jgk...
orang cakap kalo gado tu biasa la kan...
adat orang kapel... laki bini pon still gado lagi...
gado tu aku tak takot sangat...
cuma aku takot time gado tu aku cakap macam² yang bole buatkan orang terluka...
perghhh.... sakit wooo.. pedih sangat... aku pernah rasa.. tapi tak selalu la...
sebab yang slalunya aku yang cakap macam² tu... hehe...
im sorry sayang... sebab selalu sakitkan hati u...

I LOVE YOU WANIE!!

2 ulasan:

MAI'demoiselle. berkata...

alah alah comeynyee impian ko ~
aku doakan jodoh ko dengan wani bekekalan hingga akhir hayat ja...
dan smuge ko sukses slalu ~

doakan aku dpt jodoh yg soleh dan sekepala dengan aku please. MUAHAHAHA *auww segan aku*

Hasrizal Jefri berkata...

hahaha.. tibe2 aku rase super extra segan ngn korang2 sume.. oh tidak...
adakah perasaan benci ini sebenarnya cinta...

 

©2009 1..2..3..go!!Template ini diedit oleh Hasrizal Jefri