Sabtu, 13 Februari 2010

Seketika Cuma..

kejap je ari ni... pejam celik pejam pejam celik pejam pejam pejam dah nak masok ari ahad da... kejap je rase... ape aku da buat ari ni ek? bangon pagi bukak laptop tengok FB xde pape... tengah ari g pekeliling anta Heri.. die nak balik umah die... maklom la cuti 4 raye cine... pastu ape aku buat ek? dok umah tengok tv... tu je la... ingat nak ajak chenta hatiku kua jalan2 petang tadi.. tapi cam takot tak sempat nak balik.. kol 7.30 ade match chelsea... hahahaha... mane bole miss.... tunggu 7.30 tu aku rase cam lame sangat.. sebab takde keje laen kot... tibe2, fon aku bunyi... ade msg la... sape anta? oh... my dear.... ajak aku tengok wayang... nak ke tak? nak la... walopon aku sayang chelsea,tapi lagi sayang chenta hatiku... kol 8 kua.. tengok wayang dekat2 umah ni je.. kat Galaxy Ampang.. janji jumpe kt sane je... tapi aku sampai dulu... ape lagi... kedai mamak depan tu sedang menayangkan perlawanan chelsea... layan kejap.. duduk order air... GOLLL!!!! baru 2 minit start da score da... memang terbaek r kan.... totot totot... "jumpe kat atas" msg dari chenta hatiku... adoiii,baru nak layan bola... takpe la... cite ape neh? LU PIKIR LA SENDIRI.... ok, aku pikir.. eh,tu cite yang kitorang nak tengok la.. hahaha... abeh cite... awal2 cite tu agak kelakar la... sket lagi nak pecah perot aku neh... tapi ending die cam sedih sket... pastu cam tak kena ngan kehidupan nabil... pikir2 balik cam tak kena je tajok cite tu... sepatotnye kalo tajuk LU PIKIR LA SENDIRI, mesti r ade kaitan ngan kehidupan bintang realiti tv tu... tapi cam tak kena je... takpe la.. aku puas ati sbb gelak tadi... pas tengok wayang,g karoke plak.. hahaha... cam tak percaya je aku ngn chenta hatiku g karoke... tak pernah lagi kot... yeke? tah.. rase macam tak pernah lagi kot... tamat sudah dating... kejap je... pkol 8 sampai 11... esok chenta hatiku nak g perak da.. ade kenduri kazen die... nak ikot tapi cam keadaan tidak mengizinkan.. pelbagai faktor menghalang aku untuk menghadiri kenduri kazen beliau... hahahaha.. tah pape je ayat aku tuh.... sampai je umah, aku nampak cam berita pasal match chelsea tadi... 4-1 woooo... chelsea menang... sukenye tapi cam tak puas ati sbb tak tengok live... tapi takpe la... laen kali bole tengok lagi kot...

kesah yang tak best bermula disini... bile kitorang dok jauh2,ni la jadinye.... tak reti aku nak cakap cemane... sangat2 tak suke... sbb tu la aku tak sanggop dok jauh2 nga dia... sumpah aku benci berjauhan....

dah abeh!!!!

Tiada ulasan:

 

©2009 1..2..3..go!!Template ini diedit oleh Hasrizal Jefri