Khamis, 18 Februari 2010

tugas minggu ni

aku kena jaga 3 ekor kuceng...
sebab mak aku balik kampung...
tugas yang agak berat bagi aku...
hahahaha....
tapi aku akan jaga dorang sebaek yang mungkin...


yang itam tu name dia gary... yang kaler ala2 taik gigi tu puteh....
gary tak suke puteh... puteh slalu kena tumbuk ngan gary....

yang ni name die oren...
cantek tak? hahaha...
die ni kembar kepada si puteh tu...
oren ni jenis mesra...
tak kira ngan sape2 pon...
sbb tu gary suke die...

kadang2 aku tgk puteh ni comel jgk...
tapi slalunya aku tgk die cam kuceng kotor je... hahaha
puteh ni aktif jgk r...
aku slalu maen kejar2 ngan die...

ni la prangai dorang2 sume...
abeh sume benda die nak buat cam katil dorang...
aku pon tak penah lagi tido dalam bakul ni...



kenapa banyak gambar oren je nih?
hahaha... aku memang suke oren...
gary pon aku suke jgk...
tapi die tak sesuai kalo tangkap gambar die...
sebab die itam... kena ada flash baru nampak muka die...



aku kena jaga dorang sume ni....
sebelom mak aku balik kampung pagi tadi,dia pesan kat gary...
suruj jaga oren... hahahaha...
aku curik2 dgr mase tu...
tapi nape mak aku tak pesan kat gary tolong tgk2 puteh?
haaaa.... adakah mak aku tak suke puteh?
jeng3...
kesian puteh tu kan....

2 ulasan:

nocturnal berkata...

pic last tu pic oren time kecik ke ja?

Hasrizal Jefri berkata...

a,ah.. ni zaman dia muda2 dulu...

 

©2009 1..2..3..go!!Template ini diedit oleh Hasrizal Jefri